retur - eugen service computer

Cum cumpar    Livrare    Contact
TEL: 0769688297      email: eugen.service.computer@gmail.com        Program call center 09.00 - 17.00
EUGEN SERVICE
  COMPUTER
"Conectăm performanța la potențial, un click la o dată!"
Du-te la conținut
Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot     returna produsele
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii     contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te     rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara     ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur     (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de     curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care     nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost     instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere     conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite     expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi     contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Eugenservicecomputer.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Eugenservicecomputer.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Eugenservicecomputer.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Exceptii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
  • 1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile     prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (EX.     calculatoarele asamblate la cerere sau sisteme Diaxxa, Laptopuri,     Desktopuri unde s-a intervenit la solicitarea cumparatorului asupra configuratiei     acestora)
  • 2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a     expira rapid;
  • 3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din     motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost     desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personale, peroduse     din categoria Copii si Bebelusi, casti intraauriculare, etc)
  • 4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii     acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • 5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de     programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex.     jocuri, softuri, licente, extensii de garantii, filme, carti audio, carti     interactive, etc.)
  • 6. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia     contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;     (Atentie! Cartile nu se mai pot returna dupa ce au fost citite!)
  • 7. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  • 8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport     material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al     consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de     faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licente electronice,     extensii de garantii)
De retinut!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. (informatii aici)
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Televizoarele beneficiaza de deschiderea coletului la livrare. Te rugam sa verifici televizorul in prezenta curierului la momentul primirii si sa soliciti intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acesta prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile imprimanta (cartuse, drum unit, hartie), folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de reclamatii.
SC EUGEN SERVICE COMPUTER SRL
ROMANIA,ALBA,SEBES, Str. Stefan cel Mare, nr.2
tel: 0769688297
email: eugen.service.computer@gmail.com
j01/579/2010
ro27517026
RO60BTRL00101202S92281XX
BANCA TRANSILVANIA
  • EUGEN SERVICE COMPUTER nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.
  • Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.
  • inainte de a comanda va rugam sa sunati pentru a confirma daca produsul este pe stoc
  • ATENTIE – stocul se actualizeaza 0 data pe saptamana asa ca pot surveni inatvertente.
Înapoi la cuprins